KTUNNEL İLE YASAKLI SİTELERE GİRİŞ

İsterseniz ben ktunnel,vtunnel,c-tunnel,v-ktunnel kullanmak istemiyorum, bunun yerine yasaklı sitelere giriş programları mevcutdur, bu programlar; hotspot shield,ultra surf,spotflux,tunnel bear, cyberghost'dur programları indirerek basit bir kullanım şekli vardır zaten, hemen  kullanabilirsiniz.
 
DNS ayarları ve Proxy ayarları;
Ama derseniz ben ktunnel,vtunnel istemiyorum , yasaklı sitelere giriş programıda istemiyorum, bunun için dns ve proxy ayarlarını değiştirebilirsiniz.
 
Alt eski yazı;
KTUNNEL Burda güvenli bir tünel olan sitemizden faydalanabilirsiniz.Sitemiz hiç bir şekilde Türk kanun ve yönetmeliklerine aykırı bir durum ile yasaları çiğnememektedir ve anayasaya uyma gayreti göstermektedir.
Ktunnel yasaklı sitelere giriş için geliştirilmiş bir proxy programıdır, ve vpn,tunnel ve dns değiştirme olarakda adlandırılır.
Bizde sizler için  vtunnel.com ve ktunnel.com'un kullandığı gibi yasaklı sitelere giriş için tasarlanmış programsız bir giriş sistemi kurduk.
Bu sistemde belirli devlet kurumları tarafından yasaklanmış sitelere güvenli bir şekilde giriş yapmanızı sağlıyacağız.
Yasaklı Sitelere Programsız Giriş sistemimizde ayrıca güvenli HTTPS ve Güvenli SSL Şifreleme kullanır.
Webdeki adresiniz W-KTunneL.blogspot.com iyi gezinmeler diler.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ktunnel , çevrimiçi gizliliğinizi korumak için burada!